- Temperatuuropnemers en hun omvormers
- Verplaatsingsopnemers
- Drukopnemers
- Niveaumetingen
- Naderingsschakelaars
- Normen, symbolen en schema's
A. Algemene competenties
- 01. Denk- en redeneervaardigheid
- 02. Informatie verwerven en verwerken
- 03. Kritisch reflecteren
- 07. Een ingesteldheid tot levenslang leren hebben
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
- 08. Teamgericht kunnen werken
- 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën
C. Beroepsspecifieke competenties
- C01 Assisteren bij de ontwikkeling van elektrotechnische systemen.
- C02 Elektrotechnische systemen testen.
- C03 Elektrotechnische systemen beproeven.
- C04 Technische dossiers samenstellen.
- C05 De technische aspecten van een productieproces controleren.
- C06 De technische aspecten van een productieproces afregelen.
- C07 De technische aspecten van een productieproces configureren.
- C08 Zelfstandig de technische aspecten van een productieproces opvolgen.
- C09 Zelfstandig elektrotechnische systemen installeren.
- C10 Zelfstandig elektrotechnische systemen in bedrijf stellen.
- C11 Elektrotechnische systemen operationeel houden.
- C12 Onderhoudsproblemen in elektrotechnische systemen opvolgen.
- C13 Onderhoudsproblemen in elektrotechnische systemen oplossen.
- C14 Advies verlenen bij aankoop en verkoop van technologische systemen en producten.
Toelichting:
De bachelor in elektromechanica kan meet-en regelsytemen aansluiten/ afregelen/ in bedrijf nemen.
De bachelor in elektromechanica kan meet-en regelsytemen uittesten en de nauwkeurigheid meten.
De bachelor in elektromechanica kan onderhoudsproblemen in m-en r-systemen vastlstellen en verhelpen .
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
Studenten hebben de volgende cursussen/boeken/artikels doorgenomen: Geen
Studenten hebben de volgende onderwijsactiviteiten gevolgd - Sensoren
Studenten bezitten de volgende competenties zie onderwijsactiviteiten
A. Type
- cursus
- materiaal op leeromgeving
- materiaal op WWW
B. Verplichte leermiddelen
F. Peeters, 2007, Sensoren Lab. Niet gepubliceerde cursus, KHKempen Geel, p.150
C. Aanbevolen leermiddelen
A. Types
- oefenpracticum
- groepswerk
- labo en werkcollege
B. Omschrijving
A. Types
- permanente evaluatie
- praktische proef
B. Omschrijving