De student maakt dmv projectmomenten kennis met de deeldomeinen van muzische vorming met als doel zijn eigen creativiteit te ontdekken en te stimuleren.
A. Algemene competenties
- 01. Denk- en redeneervaardigheid
- 02. Informatie verwerven en verwerken
- 04. Projectmatig en methodisch handelen in functie van creatieve kennisontwikkeling
- 06. Beschikken over het vermogen tot communiceren van informaties, ideeën, problemen en oplossingen, zowel aan specialisten als aan leken
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
- 08. Teamgericht kunnen werken
- 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën
C. Beroepsspecifieke competenties
- C03 Inhoudelijk expert.
- C05 Innovator-onderzoeker.
- C10 Cultuurparticipant.
Toelichting:
Als inhoudelijk expert kan de student:
- zich openstellen voor projectmatig werk binnen de muzische domeinen.
- zijn creativiteit gebruiken binnen de verschillende muzische disciplines als aanzet tot projectmatig werken.
Als innovator en onderzoeker kan de student:
- zijn eigen evolutie binnen de verschillende domeinen bevragen.
Als cultuurparticipant kan de student:
- openstaan voor nieuwe impulsen vanuit de kunstwereld en dit vanuit de verschillende domeinen.
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
A. Type
- audiovisueel materiaal
- materiaal op leeromgeving
- Andere: actualiteit
B. Verplichte leermiddelen
C. Aanbevolen leermiddelen
A. Types
- oefenpracticum
- groepswerk
- projectwerk
- bedrijfsbezoeken
B. Omschrijving
A. Types
- presentatie
- permanente evaluatie
- projectwerk
B. Omschrijving
100 % permanente evaluatie verdeeld over de verschillende sessies.
Individuele en groepsgerichte feedback