Businessmarketing (2006-2007)

Als afgestudeerde marketeer kun je terecht komen in bedrijven die zich richten naar de professionele of internationale markt of naast tastbare producten ook diensten verkopen. Daarom is het nodig specifieke kennis en ervaring op te doen om mee te kunnen in deze markten en na te gaan wat de impact is op het uitstippelen van de juiste marketing startegie en tactiek.

A. Algemene competenties

  • 01. Denk- en redeneervaardigheid
  • 02. Informatie verwerven en verwerken
  • 03. Kritisch reflecteren
  • 07. Een ingesteldheid tot levenslang leren hebben

B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties

  • 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën

C. Beroepsspecifieke competenties    

  • C01 De rol van informatiebeheerder.
  • C02 De rol van analist.
  • C03 De rol van adviseur.
  • C04 De rol van coördinator.

A. Volgtijdelijkheid

B. Competenties

OO:
08107310
Code:
08107310
Vakcoördinator:
Ben Haest
Semester:
1
Studiepunten:
4
Creditcontract mogelijk?
Ja
Examencontract mogelijk?
Ja
Deeltijds:
Onderwijstaal:
Nederlands
Opleidingsonderdeel type:
verdiepend