-De studenten kunnen begrippen als fysieke integriteit/zelfbeschikkingsrecht en strafrechterlijke immuniteit omschrijven -De studenten kunnen de spanning aantonen tussen het recht op fysieke integriteit en het zelfbeschikkingsrecht - De studenten kunnen aan de hand van de euthanasiewet, de abortus-en orgaantransplantatiewet aantonen dat het zelfbeschikkingsrecht en het recht op fysieke integriteit hierin verzoend worden - De student kan aan de hand van de wet de patiëntenrechten omschrijven, herkennen en toepassen in casussen en in een zelfgemaakte paper.
A. Algemene competenties
- 01. Denk- en redeneervaardigheid
- 02. Informatie verwerven en verwerken
- 03. Kritisch reflecteren
- 04. Projectmatig en methodisch handelen in functie van creatieve kennisontwikkeling
- 06. Beschikken over het vermogen tot communiceren van informaties, ideeën, problemen en oplossingen, zowel aan specialisten als aan leken
- 07. Een ingesteldheid tot levenslang leren hebben
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
- 08. Teamgericht kunnen werken
- 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën
- 10. Besef hebben van maatschappelijke verantwoordelijkheid samenhangend met de beroepspraktijk
C. Beroepsspecifieke competenties
- C01 Zakelijke communicatie zelfstandig afhandelen.
- C02 Zijn/haar werk en de daartoe benodigde competenties managen.
- C04 Gepast handelen in beroepsspecifieke situaties.
A. Volgtijdelijkheid
Office management (PBA) / / Gezondheidszorg: voorzieningen en tegemoetkomingen
B. Competenties