Telefoneren, vergaderen, handelscorrespondentie (klacht en rappel), solliciteren, communicatie in het bedrijfsleven.
A. Algemene competenties
- 01. Denk- en redeneervaardigheid
- 02. Informatie verwerven en verwerken
- 03. Kritisch reflecteren
- 06. Beschikken over het vermogen tot communiceren van informaties, ideeën, problemen en oplossingen, zowel aan specialisten als aan leken
- 07. Een ingesteldheid tot levenslang leren hebben
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
C. Beroepsspecifieke competenties
- C01 De rol van informatiebeheerder.
- C03 De rol van adviseur.
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
Om deze cursus te kunnen volgen hebben de studenten met succes de cursus:"Communicatie in het Nederlands" van het eerste jaar gevolgd.
A. Type
B. Verplichte leermiddelen
BAECKENS,R. 2003, Zakelijke Communicatie, Pelckmans MEUCKENS,P.
URL:
http://eindwerk.khk.be
Eigen cursus
C. Aanbevolen leermiddelen
A. Types
B. Omschrijving
A. Types
- schriftelijk examen
- permanente evaluatie
B. Omschrijving