Seminarie (2006-2007)

De studenten gaan zelf op zoek naar belangrijke actuele topics op het gebied van trademarketing en kanaalmanagement : - tendens tot concentratie van het aantal marktspelers - opkomst van nieuwe distributievormen en concepten - strijd tussen enseignes en de merkfabrikanten - leveren van toegevoegde waarde aan de tussenhandel door de fabrikant - push en pull strategie

A. Algemene competenties

  • 01. Denk- en redeneervaardigheid
  • 02. Informatie verwerven en verwerken
  • 03. Kritisch reflecteren

B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties

  • 08. Teamgericht kunnen werken
  • 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën

C. Beroepsspecifieke competenties

  • C04 Gepast handelen in beroepsspecifieke situaties.
Toelichting:
-

A. Volgtijdelijkheid

B. Competenties

A. Type

  • audiovisueel materiaal
  • materiaal op WWW

B. Verplichte leermiddelen

C. Aanbevolen leermiddelen

A. Types

  • discussieseminarie
  • groepswerk

B. Omschrijving

.

A. Types

  • paper/werkstuk
  • presentatie
  • projectwerk

B. Omschrijving

OA:
08270450
Code:
08270450
Vakcoördinator:
Ben Haest
Semester:
2
Studiepunten:
3
Onderwijstaal:
Nederlands