A. Algemene competenties
- 01. Denk- en redeneervaardigheid
- 02. Informatie verwerven en verwerken
- 03. Kritisch reflecteren
- 04. Projectmatig en methodisch handelen in functie van creatieve kennisontwikkeling
- 06. Beschikken over het vermogen tot communiceren van informaties, ideeën, problemen en oplossingen, zowel aan specialisten als aan leken
- 07. Een ingesteldheid tot levenslang leren hebben
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
- 08. Teamgericht kunnen werken
Toelichting:
Op basis van een reële praktijkopdracht zal je zelf een geintegreerde marketingcommunicatiecampagne ontwikkelen. De opdrachtgever (onderneming/organisatie) zal een briefing geven. Op basis van deze briefing dient het projectteam het stappenplan van een marketingcommunicatieplan te doorlopen.
C. Beroepsspecifieke competenties
- C01 Zakelijke communicatie zelfstandig afhandelen.
- C02 Zijn/haar werk en de daartoe benodigde competenties managen.
- C04 Gepast handelen in beroepsspecifieke situaties.
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
A. Type
B. Verplichte leermiddelen
C. Aanbevolen leermiddelen
A. Types
B. Omschrijving
A. Types
- paper/werkstuk
- presentatie
- projectwerk
B. Omschrijving
Resultaatevaluatie op basis van het geschreven werkstuk (marketingtechnische inhoud) en de presentatie (presentatietechniek) van het werkstuk.
Procesevaluatie op basis van wekelijkse opvolging van het project.