Didactiek
Studenten leren a.d.h.v. microtheaching de basisvaardigheden van het lesgeven i.f.v. animatiespelen. Vanuit een bestaand spel leren de studenten nieuwe spelen te realiseren. Er wordt gewerkt rond organisatorische aanpak, inkleding, expressie,.....creativiteit in het algemeen. Een spreiding van verschillende sessies zorgt ervoor dat de studenten kennis maken met een gevarieerd pakket van inhouden en organisatorische tips. Persoonlijke evaluatie volgt mondeling na elke sessie.
A. Algemene competenties
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
C. Beroepsspecifieke competenties
Toelichting:
Didactiek
Basiscompetenties:
- Studenten kunnen de beginsituatie van de deelnemers achterhalen.
- Studenten kunnen de spelinhouden vertalen in opdrachten die aansluiten bij de leefwereld, motivatie en capciteiten van de deelnemers.
- Studenten kunnen de deelnemers gelijktijdig en /of opeenvolgende activiteiten vlot en soepel laten verlopen .
- Studenten kunnen vernieuwende elementen aanwenden en aanbrengen.
Extra competenties:- Studenten kunnen een veilige speelomgeving creƫren.
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
Didactiek
Geen
A. Type
B. Verplichte leermiddelen
Didactiek
Geen
-------
C. Aanbevolen leermiddelen
A. Types
- oefenpracticum
- labo en werkcollege
B. Omschrijving
A. Types
B. Omschrijving