Marketing (2006-2007)

Marketing: marketing gericht denken, marketingomgeving, productbeleid, prijsbeleid, promotiebeleid, distributiebeleid.I

A. Algemene competenties

B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties

C. Beroepsspecifieke competenties

Toelichting:
- Marketing: de basisprincipes van marketing en informatie vinden om zelf lessen hierover te maken.

A. Volgtijdelijkheid

B. Competenties

Studenten hebben de volgende cursussen/boeken/artikels doorgenomen:- geen Studenten hebben de volgende onderwijsactiviteiten gevolgd:- Burotica 1ILSO HABU

A. Type

B. Verplichte leermiddelen

C. Aanbevolen leermiddelen

A. Types

  • hoorcollege

B. Omschrijving

A. Types

  • praktische proef
  • individuele taak

B. Omschrijving

OA:
10252131
Code:
10252131
Vakcoördinator:
Veerle Van Doninck
Semester:
1
Studiepunten:
2
Onderwijstaal:
Nederlands