Bewegen op muziek (2006-2007)

- Uitbreiding dansarsenaal geïnspireerd op het maatschappelijk cultureel aanbod in functie van onderwijs - Expressief en creatief uiten van bewegingen en gevoelens - Visie op en interpretatie van VGET en VOET in functie van BoM

A. Algemene competenties

B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties

C. Beroepsspecifieke competenties

Toelichting:
1, De leraar als begeleider van leer- en ontwikkelingsprocessen - het vakconcept kunnen interpreteren en toepassen door middel van BoM 2, De leraar als inhoudelijk expert - basistechnieken kunnen demonsytreren in aangeleerde en eigen creaties 3, De leraar als organisator - kunnen plannen 4, De leraar als innovator - kijken naar en evalueren van eigen leergedrag en dat van anderen - effectief stappen ondernemen om tekorten bij te werken 5, Attitudes - leergierig en zichtbaar betrokken zijn (niet consumeren) - zin voor samenwerking en flexibell kunnen functioneren in een team - verantwoordelijkheden en beslissingen kunnen (durve) nemen - ontvankelijk zijn voor feedback (kritiek) - een eigen mening adequaat kunnen verwoorden - zin, oog en respect hebben voor planning en organisatie

A. Volgtijdelijkheid

B. Competenties

Zie leerinhouden en competenties 1 BaSo LO

A. Type

B. Verplichte leermiddelen

BoM 2,x. Bundel niet-gepubliceerde nieuwsbrieven. Frank Peeters. KHK, HI Heilig Graf, Turnhout. Danskant-publicaties.

C. Aanbevolen leermiddelen

A. Types

  • labo en werkcollege

B. Omschrijving

A. Types

  • praktische proef

B. Omschrijving

OA:
10252181
Code:
10252181
Vakcoördinator:
Frank Peeters
Semester:
2
Studiepunten:
1
Onderwijstaal:
Nederlands