- Uitbreiding dansarsenaal geïnspireerd op het maatschappelijk cultureel aanbod in functie van onderwijs
- Expressief en creatief uiten van bewegingen en gevoelens
- Visie op en interpretatie van VGET en VOET in functie van BoM
A. Algemene competenties
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
C. Beroepsspecifieke competenties
Toelichting:
1, De leraar als begeleider van leer- en ontwikkelingsprocessen
- het vakconcept kunnen interpreteren en toepassen door middel van BoM
2, De leraar als inhoudelijk expert
- basistechnieken kunnen demonsytreren in aangeleerde en eigen creaties
3, De leraar als organisator
- kunnen plannen
4, De leraar als innovator
- kijken naar en evalueren van eigen leergedrag en dat van anderen
- effectief stappen ondernemen om tekorten bij te werken
5, Attitudes
- leergierig en zichtbaar betrokken zijn (niet consumeren)
- zin voor samenwerking en flexibell kunnen functioneren in een team
- verantwoordelijkheden en beslissingen kunnen (durve) nemen
- ontvankelijk zijn voor feedback (kritiek)
- een eigen mening adequaat kunnen verwoorden
- zin, oog en respect hebben voor planning en organisatie
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
Zie leerinhouden en competenties 1 BaSo LO
A. Type
B. Verplichte leermiddelen
BoM 2,x. Bundel niet-gepubliceerde nieuwsbrieven. Frank Peeters. KHK, HI Heilig Graf, Turnhout.
Danskant-publicaties.
C. Aanbevolen leermiddelen
A. Types
B. Omschrijving
A. Types
B. Omschrijving