Marketingcommunicatie - practicum (2006-2007)

A. Algemene competenties

  • 01. Denk- en redeneervaardigheid
  • 02. Informatie verwerven en verwerken
  • 03. Kritisch reflecteren
  • 04. Projectmatig en methodisch handelen in functie van creatieve kennisontwikkeling
  • 06. Beschikken over het vermogen tot communiceren van informaties, ideeën, problemen en oplossingen, zowel aan specialisten als aan leken
  • 07. Een ingesteldheid tot levenslang leren hebben

B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties

  • 08. Teamgericht kunnen werken
Toelichting:
Op basis van een reële praktijkopdracht zal je zelf een geintegreerde marketingcommunicatiecampagne ontwikkelen. De opdrachtgever (onderneming/organisatie) zal een briefing geven. Op basis van deze briefing dient het projectteam het stappenplan van een marketingcommunicatieplan te doorlopen.

C. Beroepsspecifieke competenties

  • C01 De rol van informatiebeheerder.
  • C02 De rol van analist.
  • C03 De rol van adviseur.
  • C04 De rol van coördinator.

A. Volgtijdelijkheid

B. Competenties

A. Type

B. Verplichte leermiddelen

C. Aanbevolen leermiddelen

A. Types

  • groepswerk

B. Omschrijving

A. Types

  • paper/werkstuk
  • presentatie
  • projectwerk

B. Omschrijving

Resultaatevaluatie op basis van het geschreven werkstuk (marketingtechnische inhoud) en de presentatie (presentatietechniek) van het werkstuk. Procesevaluatie op basis van wekelijkse opvolging van het project.
OA:
02240871
Code:
02240871
Vakcoördinator:
Marc Clerkx
Semester:
2
Studiepunten:
2
Onderwijstaal:
Nederlands